//super awesome !

Sweet Owner

Diaries Owner Linkies
 Silent Reader[s]
Hello peeps ! Welcome to my blog. Be nice to me and I'll be nice to you too. And yeah, don't forget to leaves your footprints on my tagboard. Thankyou. Sincerely, Gha Fouzi :)

Tagboard

Credit Section

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Farrah Muhammad
Others:   



bersama kawan sayang !!

semalam aku dapat laa menghilangkan bosan yg membelenggu diriku sepanjang berada dirumah..woaw ! boring gila dok rumah sambil menolong my beloved mother <3
lepak dgn classmate aku memang terbaik lahh..happy gilaa ! act jamuan kelas doe..tapi ramai laa tak datang..nie jela yg hadir..rugi laa wehh..hahaha..here ade sikit laa moment bersama my beloved friends <3 sayang korang:)




see ?? betapa happy nye mereka ..haha

 memang budak budak laa..hehe..masing masing dapat partner  naek benda alah tuhh..hehe

 here ! bestie saya <3 dia pon ade blog juga..senang senang usha laa blog dia nanti ye :)
                                                          http://wwwalistory.blogspot.com/


 happy gilaa budak nieh ! hahaa


 nie bersama wawa ai :) dia pon kaki blog jugak..nanti usha laa blog dia ye http://ezzatulazwa.blogspot.com/

 with lesbo ! tasha :)

 hahaha..nie laa si gemuk yg comel..hehe..perasan gilaaa..haha..berpakaian cm nie memang sopan bagi perempuan kan?? tapi...punye laa azab aku pakai pada hari tuh..dgn tasha bawak aku keliling satu tasik cm g redah sawah jew..abes kasut aku masuk lecak..travel yg paling best !! dgn kaen aku melekat dgn kemuncup ape name ntah..haha..abes travel satu sawah tuh..terus g toilet ! jgn bnyk cite aisa..die yg teman kan aku time kene dgn ketua travel tuh..payah benor pakai skrit nieh..da kene bahan sekali dgn dua ekor makhluk tuh..pakai singlet belah luar ! superman pkai spender kat luar..aku pakai singlet kat luar ..hehe

nie laa aisa nye dgn tasha ketua travel kita...yg sebelah kanan tuh aisa..atotoo..buad muke comel  kau ye..hahaha..thanks laa tolong teman kan PRINCESS NIE yg tertinggal kat belakang time redah sawah..hehe