//super awesome !

Sweet Owner

Diaries Owner Linkies
 Silent Reader[s]
Hello peeps ! Welcome to my blog. Be nice to me and I'll be nice to you too. And yeah, don't forget to leaves your footprints on my tagboard. Thankyou. Sincerely, Gha Fouzi :)

Tagboard

Credit Section

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Farrah Muhammad
Others:   



bosan boring AGAIN !

mood aku hari nie :)

hye ! assalamualaikum :} hmmm..bosan gilaa hari nie..bukan hari je awak tahu taa..sebelum nie..selepas nie..*tuh ta tahu lagi laa kan..bila mama abah na bwk keluar g jejalan nie..bila aku tanya abah..

      me : abah ! bila kita na keluar
           jejalan ?? dah bosan laa
           duduk uma..haih   
adik aku : haa..betul tuh..kau lagi laa lame
           kakak yah *see dia 
           panggil aku kakak yah ?? 
           hehe..name manje..
           sebelum cuti sch kau dah
           cuti dulu kan..
           jom laa abah..
    abah : nanti laaa..abah bnyk 
           kerja lagi nie..na buad tender..
           dah siap semua nanti..
           baru laa boleh g jalan jalan..
      me : kate na pergi langkawi
           tahun nie..bila ??
    abah : tuh laa abah da cakap..
           abah tengah busy lagi..lain 
           lain kali jelaa yee..
 me&adik : hmm..okay ! *haihh..bila laa
           na tunggu bapak aku ta
           ta busy nie..


time nie aabah aku tengah drive ..baru lepas hantar kakak aku g asrama dia..muka stress pulak time drive..kesian abah :(
jahat nye laa aku..hahaa..iloveyou abah <3
.
.
.
hmm..lepas mandi tadi..aku sikat laa rambut aku..papa ! teringat zaman kecik kecik dulu..suke ikat rambut..macam macam gaya aku buad taw..haha..aku pon mendapat idea..ckp dengan mama..

   me : maa ! tolong ikat kan rambut 
        tocang ??
 mama : haih..gedik laa budak nie..
        macam macam..meh sini ..
   me : hehehehehehe :P

time nie aku dok ikat rambut kat dapur..adik adik aku pulak tengah mandi kolam saiz kecik dekat luar dapur *teringin na mandi kolam..hehe..dorang semua tanya..

adik adik : ape kau buad tuh kakak yah ??
       me : tengah ikat rambut laa..
            tak nampak ke ?.haih =="
adik adik : ooo..aku pon na ikat 
            jugak lahh..
       me : haish..jeles lettew ! 
            jangan na perasan ..rambut da
            laa pendek..ade hati..haha
adik adik : bia laa... :P

haih...suka na tirutiru..hehee..
rambut dah siap ! lawa taww..hehehe..thank you mama <3
seronok tengok adik adik aku mandi kolam..haih..auni yg dah form 1 tuh pon su=ibuk na mandi jugak..penuh abes kolam..air melimpah..hehehe
kamera tak dew laa..kalau ta..da lame aku tangkap gambar dorang..heee

gambar sape ntah aku ciplak :P

zaman kanak kanak dulu memang best (Y)
dapat mandi kolam :))hehehe