//super awesome !

Sweet Owner

Diaries Owner Linkies
 Silent Reader[s]
Hello peeps ! Welcome to my blog. Be nice to me and I'll be nice to you too. And yeah, don't forget to leaves your footprints on my tagboard. Thankyou. Sincerely, Gha Fouzi :)

Tagboard

Credit Section

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Farrah Muhammad
Others:   



hasil bila boring !

 nah ! nie laa benda yg aku buad mase kat rumah..haihh..bosan gilaa..nie belum cuti sch lagi..baru ponteng sch je..haha...


 yeah ! cm ape ntah :)


"N" for najihah..and "I" for hurmm ???
guess who..hahahahaha

 alahaii..berangan nye lahh jiha..na jadi cm  SUPERMAN jugak :D

 haa ! nie novel yg aku pinjam dari tasha..bapak gila tebal ahh..memang lame aku bace..now..tinggal 2 bab je lagi ..saje aku bace lambat2 sebab jalan cerita nye sweet sangat..hahahaa..malam2 aku bace sebelum tidur..asyik gelak sorang sorang jew..senyum cm kera musyuk ! patut baca taww !!

esuk aku na hang out dgn si kecik zharifah :) hahaha..excited gila na jumpe die..muah ! aku ajak eca sekali..my honey ..oppss !! haha..
kbaii <--(ayat budak facebook ) hehee