//super awesome !

Sweet Owner

Diaries Owner Linkies
 Silent Reader[s]
Hello peeps ! Welcome to my blog. Be nice to me and I'll be nice to you too. And yeah, don't forget to leaves your footprints on my tagboard. Thankyou. Sincerely, Gha Fouzi :)

Tagboard

Credit Section

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Farrah Muhammad
Others:   



my result ??

hye ! assalamualaikum :) woaw ! semalam aku g sekolah untuk amek result akhir tahun..heh ! hampehh..1 failed..spoil! spoil! geram nye laa..semua subjek science aku rendah rendah belaka..cukup makan je wehh..hati mama mula laa risau dgn keyakinan aku untuk tahun depan..ya allah ! kau murah kan laa rezeki aku untuk dapat keputusan yg cemerlang pada SPM akan datang..aminn..tadi aku g check markah peperiksaan.ntah ape benda laa yg azrul suruh buat..aku agak bengong..pening pale die ajar aku..hehe..padan muke hang..aku nie da laa lembab..kedudukan aku dalam semua tingkatan ialah..jeng jeng jeng !! 21/425..haihh..cmne na dapat nombor 1 nieh..tapi aku bersyukur sebab kedudukan aku meningkat dari 
37->21..syukur..saya bangga dgn kawan kawan saya yg berjaya melebihi keputusan saya..haishh..jeles cukup ! next year kita lawan lagii..wahwahwahh..aku ade mintak nombor ic yasin and singa..na tengok result diaorang..huh ! semua kedekut..ta boleh harap..takut lettew..hahaha..ta pew..korang na sorok ea..nanti aku tahu jugak laa..


NEXT YEAR BUAT YANG TERBAEEKK JIHA <3