//super awesome !

Sweet Owner

Diaries Owner Linkies
 Silent Reader[s]
Hello peeps ! Welcome to my blog. Be nice to me and I'll be nice to you too. And yeah, don't forget to leaves your footprints on my tagboard. Thankyou. Sincerely, Gha Fouzi :)

Tagboard

Credit Section

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Farrah Muhammad
Others:   



stress laaa kodd

hye :( assalamualaikum..bosan laaa you..ape yang boleh aku buad just diam dan tunggu jelaa..nie na cita cita sikit laa pasal hati yg bengang nie..time aku buad..semua kene bg tahu kat die..even keluar dgn bestie pon kene ckp kew ?? ta patut ta patut..lain lahh kau tuh parents aku ke husband aku ke..memang patut kene bg tahu laa kan..haishh ==' perasan ade husband pulak da ehh..gediks ! haha..kalau die dah keluar..memang haram na ingat aku..shitt ! ta sedar diri yg die tuh tengah mood SPM..yeah ! boleh keluar enjoy main snooker yee..sabar laa sikit..tunggu lepas abes exam kau na main snooker sampai lebam pon ta pew weyhh! its up to you lahh singa...itu diri kau yg belagak..pantang ditegur..sabar jiha sabar..kita relax dengar lagu je okayy ??!! ignore jeh phone tuh bile berbunyi..baru kau tahu siapa aku..heheehe
.
.
.
.
.
.
peace ! bile gemuk na balek ..act aku dah bosan gilaa duduk uma nie..na keluar na keluar..parents aku cakap..time cuti nie laa kau kene study yang form 4 punye..jangan na duduk depan lappy jee..kang kene buang kang..PADAN MUKA ! hahaha
itulah resipi kejayaan kita..hee..tapi aku malas gilaa tahap ape ntah pon ta tahu untuk buka buku and do my revision ..aku gerenti bila sis aku balek.kene marah dgn die sebab addmath spoil..huu..lagi laa diPAKSA untuk study kan kan..
ta pew maa..i will do it..i know..mama na yg terbaik untuk jiha kan kan ..i love you mama <3 and also my father ! love you tohh..


study pada cuti sekolah memang bagus untuk kesihatan bakal form 5 pada 2012 <3 good luck !