//super awesome !

Sweet Owner

Diaries Owner Linkies
 Silent Reader[s]
Hello peeps ! Welcome to my blog. Be nice to me and I'll be nice to you too. And yeah, don't forget to leaves your footprints on my tagboard. Thankyou. Sincerely, Gha Fouzi :)

Tagboard

Credit Section

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Farrah Muhammad
Others:   



twilight breaking dawn.




hye..assalamualaikum :)
hari nie aku ,anis,wani and ammar pegi tengok citer movie
TWILIGHT BREAKING DAWN
best gilaa sebab dapat tengok jacob black a.k.a. taylor lautner..handsome gilaaaa..muehehehe..
actually..aku ta follow sangat citer tuh..tapi since aku tengok yang ape tah..sebelum breaking dawn tuh..so daripada situh cm da minat sikit..best jugak laa walaupon aku ta berapa paham sangat..tapi tahu jugak laahh..yang si anis nie..boleh pulak die mengantuk time tengok movie..haihh..pelik betul laa..die cakap..na tido ta boleh..sebab pakai lens..hehe..dah bape kali menguap daa..hehe..habis movie je..terus pegi toilet..die pon bkak lens..mata dah merah gilaa.haha..kesian anis..ta pew..malam nie kau boleh tido lena yee..hehe
patut nye..twilight breaking dawn nie..kene buad 18 keatas kodd aku rase..banyak lovebite lee..bukan ta biasa tengok...tapii..hrmm..dosee taww ! tak patut tengok..hehe..pape pon..dah kene spend duet untuk part 2..haihhh..lecehh noo..

aww ! perkasa nyaa..hehe

si handsome <3

habis movie..pegi jalan jalan kejup..si yasin pulak text..suruh cari die..haihh..main nyorok nyorok pulak budak nie..aku ingat ke die ta na datang time aku ajak die hari isnin tuh..macam macam budak nie..perut dah lapar .aku ajak laa mereka mereka nie makan secret recipe..time dah mintak bil..bapak gila na mampus aku terkejut..mahal gila..(normal laa jiha..yang kau g masuk kedai tuh nape ??heheh)..bil tuh pulak datang kat tempat aku..cam meyuruh aku membayar semua nya..haha..pehh..then dorang bayar balek..sebaik..hehe..and aku terpaksa belanja yasin sebab dah janji na belanja die..actually die na bayar..ehh..malas na fikir banyak..belanja jelaa..aku tahu kau belanja aku balik eaa..haha..time na balik..si ammar dengan wani laa ajak aku naek teksi dengan anis..ta pasal pasal kene marah dengan parents aku..haha..padan muka..gatal lagi..mama aku cakap..dah ! lepas nie ta boleh keluar lagi..abah aku cakap pulak..dah ! lepas nie jangan buad lagi okay..pape hal call abah ..mane satu yang bagus ?? hmm..aww..please mama..jangan cmtuh..abah memang baik..hehe..
tu jela citer aku hari nie..harap anis baca ape yang aku update..die yang excited suruh aku update walaupun ta dew orang na bace belog kite lahh anis..hehee..sayang kau lahh <3
nanti kita hang sama sama lagi ehh :)

kali nie ta dew gambar aku hang..so agak bosan laa sebab camera ade kat abah aku..melepass~