//super awesome !

Sweet Owner

Diaries Owner Linkies
 Silent Reader[s]
Hello peeps ! Welcome to my blog. Be nice to me and I'll be nice to you too. And yeah, don't forget to leaves your footprints on my tagboard. Thankyou. Sincerely, Gha Fouzi :)

Tagboard

Credit Section

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Farrah Muhammad
Others:   



15.12.2011--> bad day for me :(

hye .assalamualaikum :(
sedih sedih sedih..i thought today is my happy day..very the very happy..but..suddenly..all that things have spoil..aku dah excited gilaa..tiba tiba boleh die cakap CANCEL ??
ya Allah..hanya tuhan je tahu betapa sakit nye hati aku nie..haihh..sabar jiha..
da laa..pagi pagi aku penat menimba air..rumah aku banjir oo..dugaan..aku dengan sabar menimba air yang masuk banyak banyak tuh..haishh..
dah laa penat balek tusyen..ingat ke baru na happy happy..last last minit cakap tak jadi..pehh..hati aku panas..sejahat jahat F..tak de laa sampai cmnie..memang dah hobi die sakit kan hati aku je hari hari..cm s*** laa..kandah keluar..aku rase nak nangis puas puas..tapi tak boleh..aku tak nak lemah disebabkan die..huhh..sabar..jiha kuat kan ?? hee..memang lepas nie kalau kau ajak..harapan aku nak join..pegi laa kau sorang sorang..m]nak gedik dengan sape sape pon tak kesah..tak de mood na layan kau sekarang nie..aku sedih gilaa..
bila aku cakap..
"please leave me alone"
tiba tiba die cakap..jangan laa..tak sanggup..merayu sangat sangat..haihh..budak nie tak faham bahasa ke =='
maksud aku..tinggalkan aku sorang sorang..jangan ganggu aku time tuh..pelikkk..
lantak kau lahh..sekali kene tengking dengan aku..hihi..padan muka..aku memang nak kau rasa bersalah..hahahaa..*pehhh..jahat gila aku hari nie..


aku tak kan lupe hari malang aku nie :)
FOREVER