//super awesome !

Sweet Owner

Diaries Owner Linkies
 Silent Reader[s]
Hello peeps ! Welcome to my blog. Be nice to me and I'll be nice to you too. And yeah, don't forget to leaves your footprints on my tagboard. Thankyou. Sincerely, Gha Fouzi :)

Tagboard

Credit Section

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Farrah Muhammad
Others:   



29.12.2011

hye ! assalamualaikum :)
since hari selasa malam tuh.sampai hari ni aku busy..ulang alik pergi hospital jage adik aku..kesian dia :(
semoga mia cepat sembuh yee .kami semua mendoakan mia :)
aminn..
tidur aku tak cukup.kadang kadang tak tidur langsung wokk.tak tahu kenapa tak boleh tidur.macam macam aku fikir.dah dua hari aku ponteng tuisyen.hihihi
kelas BI and physics for today ! see ? betapa malas nye aku..penat laa..takut tak cukup tidur..
okay ! meh sini nak cerita sikit berkenaan tarikh tuh..
malam yang sangat indah :)
sanggup pagi pagi buta datang untuk jumpa ??
tak perlu laa..bagi aku..sweet gilaa..actually malas gila na pergi..dengan nada malas.."jap g laa .otw nie"
bila dah turun..speechless dohh..tak sangka..berbulan bulan tunggu..dan akhir nya dapat jugak ! hahaha
act dah bertahun kenal dohh..
and bila dah turun..segala penat lelah lenguh aku semua hilang..thanks for everything atok <3
orang lain tak pernah buad but first time kita buad wokk..hahahaha..lawak gilaa.cm orang gilaa aku..haha
idah laa malas nak cerita banyak !
tengah sakit perut nie..hihihi
THANKS :)
i never forget this moments..forever :)