//super awesome !

Sweet Owner

Diaries Owner Linkies
 Silent Reader[s]
Hello peeps ! Welcome to my blog. Be nice to me and I'll be nice to you too. And yeah, don't forget to leaves your footprints on my tagboard. Thankyou. Sincerely, Gha Fouzi :)

Tagboard

Credit Section

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Farrah Muhammad
Others:   



birthday iman

hye ! assalamualaikum :)
first sekali. jiha na wish HAPPY BIRTHDAY TO IMAN :)
yang berlangsung semalam.
so semalam aku and semua family aku celebrate birthday CSI (cahaya seri iman)dekat rumah nenek dia..dia tuh cousin aku punya anak. kira aku nie macam makcik dia laa kod..hehe..aku pon tak tahu..seronok gilaa time birthday tuh berlangsung..macam macam peristiwa berlaku..nak tergelak guling guling aku bila ingat balik..macam mane na start nie eh..hehe..okay ! mula mula time na potong kek tuh..macam biasa laa. nyanyi nyanyi sikit.birthday budak kecil kan..kang tak nyanyi cm tak meriah pulak..lilin kat kek tuh punya laa banyak..time bila na tiup semua lilin tuh..gara gara takikat rambut punya pasal..terbakar sikit rambut si birthday girl tuh..hehehe..kesian sangat kat dia..semua gelak..sebaik sikit je kena..kalau tak bertukar hari malang pulak..hahaha
lepas makan makan..semua kanak kanak kene pagi kat luar..pakai mask masing masing..kata nye nak main salji ?? woaw ! seronok..hehehe..kakak aku,and adik aku kena sembur salji buatan tuh..and aku pulak kena pulas ape banda ntah..cm party punya tuhh..meletup an d keluar laa bling bling..time benda tuh meletup..punya laa terkejut dua orang budak nie iaitu si birthday girl dgn cousin dia..hehee..sampai menagis dorang..yang si cousin birthday girl tuh pulak..menagos sampai terkencing..atotooo..kesian gila dia..tambah pulak dengar suara kitaorang gelak..lagi dia menangis..heehehe..memang lawak kalau tengok..mals nak cerita panjang laa..ni aku na tunjuk sikit gambar nye ..thanks :)

birthday girl :)


saya dan arina :)
dia ni cousin saya punya anak..

tuh laa salji salji yg saya cakap tadi :)

 weee !
.
.
.
.
.
haa..alang alang aku dah update post nie..nak jugak selit cerita aku dan family aku pegi kat morib gold coast tuhh again..oleh sebab father aku sorang jew belum pegi lagi tempat tuh..so kitaorang pon rancang laa pegi sana dan bosan dengar adik adik aku cakap na pegi sana sebab ada kolam dan lain lain..first pegi dul..tak ramai orang dan air nya pon still bersih lagi..harituh aku pegi sana buad kali kedua..pehhh ramai gilaa orang..sampai nak booking hotel pon full..bayangkan sebanyak banyak bilik kat situ boleh penuh..memang dasyat..mula mula sampai.aku tengok cm geli pulak nak mandi..tapi fikir balik..parents aku da bayar..so terpakse laa mandidan aku teringin na mandi kolam tuh..hehehe..finally ! aku dah pandai berenang wokk ! hahaha
nie sikit gambar :)
dengan auni .adik aku :) 

damia and fakihah :)
adik aku juga



nie yg paling best ! tapi aku tak naik pon pasal kena pakai swimming suit .haihh..malas ehh..

its me ! 

 my beloved parents :)

 dgn budak yg baru pakai spek ! hahaa
kakak aku :)


thanks :) have nice day ! muehehehe