//super awesome !

Sweet Owner

Diaries Owner Linkies
 Silent Reader[s]
Hello peeps ! Welcome to my blog. Be nice to me and I'll be nice to you too. And yeah, don't forget to leaves your footprints on my tagboard. Thankyou. Sincerely, Gha Fouzi :)

Tagboard

Credit Section

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Farrah Muhammad
Others:   



i'm pity to them :(

hye ! assalamualaikum :(
hari mungkin hari yang agak malang sikit bagi orang yang aku sayang..adik adik aku kene pukul dengan mama aku..pasal ape ? pasal dorang lahh..bukan suka suka pukul lahh..gila ape..ta sayang anak ke ?? pukul sebagai pengajaran untuk mereka..aku and abah aku dah bape kali cakap dengan dorang..mulut tuh jage sikit..jangan sebut perkataan yang ta elok..yang bukan bukan jangan sesekali..tapi dorang nie budak kan..ignore je nasihat orang kan..time orang cakap baik baik..die buad ta tahu je..mama aku pon dah tegur bape kali..biasa lahh budak budak..dulu time aku kecik pon..bukan ta biasa kene pukul..hehe..degil sangat..
untuk adik adik aku nie..lepas nie jangan lahh buad benda benda yang tok elok..cakap yang bukan bukan..nanti kene lagi kang..semoga ape yang mama aku buad..jadi pengajaran untuk dorang okay :)
sebaik aku ade dekat dengan dorang time tuh..dapat laa aku back up dorang..hah ! kakak yang baik :) hehehee
bukan adik adik aku jew..aku rase singa aku pon tengah dalam keadaan ta berape baik kodd..sebab die cakap dengan  aku..perut die kene jahit..eeeuuuww !! ngeri nye..bila aku tanya kenapa..die ta cakap pape pulak..haihh..risau jugak ..hmm bia jelaa..harapdie dalam keadaan baik juga :) heeee ^,^

 here ! my beloved adik adik :)

me.angkie and anya
sayang korang <3 hee
thank you :)