//super awesome !

Sweet Owner

Diaries Owner Linkies
 Silent Reader[s]
Hello peeps ! Welcome to my blog. Be nice to me and I'll be nice to you too. And yeah, don't forget to leaves your footprints on my tagboard. Thankyou. Sincerely, Gha Fouzi :)

Tagboard

Credit Section

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Farrah Muhammad
Others:   



jawatan

hey ! assalamualaikum :)
today is my lucky day ! hihi
tahun nie aku bolot semua jawatan kokurikulum .alhamdulillah :) haha .jahat nyee..who cares ?! aku nak markah koko lebih laa baby .tahun ni aku dah last ye adik adik..bagi laa kami yang dah nak blaa nie..hewhew
ni je jawatan yang aku dapat pegang untuk tahun ni


   P.B.S.M : pengerusi *wokk !excited LOL
    SAINS TULEN : naib pengerusi * excited siall !!
    BOLA TAMPAR : bendahari *dapat pengang duit +_+
    PENGAWAS  : setiausah * penat lol kena buat
              keje aje..huuuuuuuuu


time nak balek tuhh..aku cerita laa dekat kakak aku dengan bangga nye *ecehhh
last last aku yang kena balik .dia cakap 
"tak gune kau dapat semua jawatan tuh kalau result SPM kau tuh nanti low~ "
annoying gilaa ! tapi betul ape ..ape yang kakak aku cakap tuhh..dia memang "suka mematahkan semangat orang" you know ?? 
tak pew laa..i'll do it my best ! very very the best !!

hari ni agak happy kat sekolah yee baby 
walaupon mula mula aku dah malas gilaa bab 
nak datang sekolah :)
alhamdulillah .thanks ! muehehehhee :*