//super awesome !

Sweet Owner

Diaries Owner Linkies
 Silent Reader[s]
Hello peeps ! Welcome to my blog. Be nice to me and I'll be nice to you too. And yeah, don't forget to leaves your footprints on my tagboard. Thankyou. Sincerely, Gha Fouzi :)

Tagboard

Credit Section

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Farrah Muhammad
Others:   



PEREMPUAN


Perempuan yang perasan cantik akan menggedik dengan lelaki,
Perempuan yang perasan cantik akan suka membuka auratnya,
Perempuan yang perasan cantik akan mula make up tebal-tebal,
Perempuan yang perasan cantik akan tunjuk semua gambarnya pada lelaki,
Perempuan yang perasan cantik akan merasakan dirinya paling 'cute',
Perempuan yang perasan cantik akan rasa diri dia paling ramai peminat.......
.
.
.
.
.
.
.
sumber -> facebook si lola :)
hii ! assalamualaikum :)
cm pelik aku update benda alah nie..act aku cm tertarik kat benda nieh..kepada yang betul betul gediks..aku rasa cm betul jugak.selalu jugak aku tengok..tapiiiiiiiiii..tak semua ye wahai lelaki..macam membuka aurat tuh..memang kita sebagai umat islam bagi yang perempuan lahh..should be tutup your aurat tuh kan..lagi baik..tapi kalau mereka yang hatinya belum terbuka untuk menutup aurat macam mana ? tutup aurat kena ikhlas kerana Allah right ?
aku berdoa kepada yang free hair nie..cepat cepat laa berubah yaa..saya nie tak laa perfect mana awakk..tak salah kalau saya nak menyelit sikit .sory :)
and bagi yang perempuan make up tebal tebal tuh..heyy ! come on lahh..normal laa tuh kalau perempuan nak make up..kenapa ? korang jealous ye sebab lelaki tak boleh make up ?? hehehe..tapi untuk perempuan ..aku rasa kalau nak keluar pegi kedai pon..tak payah laa nak make up pulokk..haishh..pelik orang tengok nanti ..hihi
okay laaa..saya pon bukannya perfect sangat untuk judge orang nie..hihi..i'm just ordinary perempuan ajee..


*act abah aku dah balik wokk..kene berambus niehh..bye babybuu ! laffchiuu <3 muehehehehe :)

cantik kann ?? bila laa aku nak pakai macam nie :)